Wednesday, October 05, 2005

焦点

我现在一点思绪都没有。

不知该为中文学会办一点儿什么。

咳。。。

我依旧地思念着茶叶蛋。不知为何,希望能快些儿见到他。

我需要学校或中文学会或一些事,需要它们让我为它们烦恼、为它们奔波忙碌。

我需要让自己忙碌,要不然我会失去我的生活中心。

我不想整天闷在家。

i will drown if i have nothing 2 hold on. Gimme my focus.

1 comment:

Anonymous said...

i understand how u feel now. really....... u will be busy soon cos i am going to set up the drama interest group. and u will be the leader, cos i really can't find anyone better than u. thanks.....