Wednesday, May 09, 2007

回忆真美丽

《回忆》

回忆着
我生病发烧的时候
你总在我身边伺候
我辛苦你心疼
抱起我 看医生

CHORUS:
话都到嘴边
怎么还拖延
难道真没有爱恋
那为何与我展颜
只希望你守护我
听你说一声爱我

回忆着
和你乘坐巴士的时候
我的手心冷得直发抖
你抓着我的手
叫我声 傻丫头

BRIDGE:
我知道这都是关心
现在却都成了回忆

CHORUS

La...La...La...La...
我知道这都是关心
现在却都成了回忆
对你 我有没有意义

I wrote this lyrics, my first attempt, so might not be very good.
But I'm kinda excited that I wrote my first set of lyrics.
Well, the problem here now is I have no music background, so I can't find a suitable melody for it. So, if anyone of you can help me, I'll be so glad.
Don't ask me why I wrote this, it's just inspiration.
Lala...Lalalala~ Lala...Lalalala~

No comments: