Tuesday, April 17, 2007

我的家人和好多普!

妈,生日快乐!
虽然今年不能和你一起庆祝,但心里总是挂念你和家人与好友。
刚刚在电话的另一端听到我的那群好朋友都代我和你一起庆祝生日,我真是感动。
爸爸、妈妈, 我爱你们!
Artie, Lou, Zac, Nic and Joce, 我也爱你们!你们是我的好多普。
“多普”的意思就是buddies!
Thank you so much, you guys are my bestest friends manz.
Marianne gurlie, I love you too! Miss you loadz babe! You're my bestest sister on the whole universe! Just pop me an email or sms anytime alright. (>.<) v
So happy, I'm so happy!!!
Yayness!!!
Looking forward to my return, gathering with my friends and family!
哥哥姐姐们,等着公主我凯旋归来吧!哈哈!

No comments: