Tuesday, March 24, 2009

C'est La Vie

我不想怨,也不想哭。
我只想enjoy everything that comes my way,即使它是很棘手、很不堪、会让我苦恼或拖累我的事情。
生活本来就是这样。
有好有坏,有起有落。
我要享受每一份情感,每一滴喜,每一滴悲。
这是我做人的原则。
庆亮曾经说过:“生活 - 生命要活过,才算。”
I agree with him.
I will live life to the fullest.
I will fulfill my dreams one day.
I will make decisions and not regret.

事业上,我确实不是在做我深爱的剧场,但是,我会尝试享受现在拥有的。
感情上,我确实有‘桃花’但是,会不会结果又是另一回事儿。可是,我会享受当下的暧昧。
In the musical Rent, Mimi said,"Forget regret."
Seriously, how long is life for you to regret?
Live to the fullest, C'est La Vie!

No comments: